I'm Sorry... ;c

Hei. xx

Chciałabym Was bardzo przeprosić. Wiele osób czeka z niecierpliwością na kolejny rozdział. Niestety mam przykrą wiadomość dla czytelników tego opowiadania.
Zawieszam bloga.
Chcę nabrać sił, aby móc pisać dla Was kolejne rozdziały, mam nadzieję, że lepsze od poprzednich.
Skąd moja decyzja o zawiasie?
Mogłabym się skarżyć na brak czasu, ale to nie jest powód zawieszenia. Jak na razie poprostu Nie chcę pisać z przymusu, bo wiem, że to by było bez sensu. Pisanie sprawia mi ogromną radość, więc nie żegnam się z wami, bo wiem że tu wrócę, kiedy zregeneruję siły. W najbliższym czasie planuję również ograniczyć używanie laptopa
Mam nadzieję, że to zrozumiecie.

Chciałabym życzyć Wam również Wesołych Świąt Wielkanocnych! :)



~.~

Natty.

5 komentarzy:

  1. szkoda :c mam nadzieję, że szybko wrócisz :) @MarlenaLoczek1D Tobie również wesołych świąt życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :'( będę tęsknić :( Wesołych !

    OdpowiedzUsuń
  3. O_o jest mi strasznie smutno ale Cię rozumiem;x Mam nadzieję że jak coś napiszesz bo złapiesz wenę to dasz mi znać;p @Jagod_aa P.s- Smacznego jajka i mokrego Dyngusa;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Echh no trudno mam prosbe jak wrocisz do pisania poinformujesz mnie na tym blogu pod ostatnim postem? Mimo ze na to nie pozwalam jestes jedyna osoba xD secret-of-good-luck.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. o Matko. zaczęłam dopiero Twojego bloga czytać i jest BOOOOOSSSKIII.! <3 a Ty akurat teraz zawieszasz. :C wracaj szybko i pisz kolejny rozdział bo nie mogę się doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń

Czytasz = Skomentuj. :) Mała rzecz, a cieszy. ♥